onsdag 10 februari 2010

Gud är god!

Kände bara för att random preacha lite, Gud är bäst, och om man litar på honom så får man en bättre relation till honom har jag märkt (en sådan där konstigt självklar grej som jag märkt de senaste veckorna, man kan inte låta Gud dra hela lasset i ens relation). Om du inte möter mig skitstarkt kommer jag inte orka att be förutom i kyrkan på söndagen om ens det! Men jag har märkt att Gud pratar med en i små saker i vardagen, man måste bara vara lyhörd, titta nogrant, då kommer man upptäcka fler och fler grejer, så har det varit för mig de sista veckorna iaf! How about u!? Detta har gjort att jag varit full av den helige andes glädje eftersom vår relation har varit bättre! Jag har förväntat mig saker av Gud, inte gått runt och varit små sur och pga det inte haft fokus på honom, bara varit sjukt glad i allt den sista veckan! Rekomenderas att söka Gud! Och slänga bort dumma attityder med andra ord! Kände för att preecha lite eftersom jag är så glad i Gud i veckan!) Kör hårt och Ha en fin dag! Pray and u shall recieve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar